• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
המגשר ברשתות החברתיות
יניב שוורצמן
  • ראשי
  • אודותנו
  • בלוג המגשר
    • מדיה
      • כתבות כתובות
      • כתבות מצולמות
      • סרטוני הדרכה
      • רדיו
    • כללי
    • שותפים ובעלי מניות
    • חוזים אזרחי ועסקי
    • נדל"ן והתחדשות עירונית
    • עבודה
  • יוטיוב
  • צור קשר
  • תודה
  • ראשי
  • אודותנו
  • בלוג המגשר
    • מדיה
      • כתבות כתובות
      • כתבות מצולמות
      • סרטוני הדרכה
      • רדיו
    • כללי
    • שותפים ובעלי מניות
    • חוזים אזרחי ועסקי
    • נדל"ן והתחדשות עירונית
    • עבודה
  • יוטיוב
  • צור קשר
  • תודה
  • 7 במרץ 2017 17:47 מערכת המשפט פרה קדושה? מה אתם לא יודעים
  • 14 בדצמבר 2016 12:04 סכסוך הוא דבר טוב! לא מאמינים? כנסו וקראו למה?
  • 13 בדצמבר 2016 8:48 מכתב עו"ד מקבלים, עם חיוך ונשימה עמוקה תשובה מחזירים
  • 22 ביולי 2016 9:55 גישור עסקי – הפתרון הטוב ביותר לסכסוכים עסקיים
  • 21 ביולי 2016 22:46 בחירת מגשר עסקי – המקצוענים
  • 7 במרץ 2016 15:56 גישור בסכסוכים עסקיים
  • 3 ביולי 2015 16:00 המדריך המלא לבחירת מגשר – מבוא
  • 3 ביולי 2015 10:40 פרק א': מגשר אחד או שני מגשרים?
  • 3 ביולי 2015 9:00 פרק ב': כפיפות המגשר לכללי אתיקה
  • 3 ביולי 2015 8:59 פרק ג': משרד הגישור – חשיבות ומראה
גישור עסקים
יניב שוורצמן
  • ראשי
  • אודותנו
  • בלוג המגשר
    • מדיה
      • כתבות כתובות
      • כתבות מצולמות
      • סרטוני הדרכה
      • רדיו
    • כללי
    • שותפים ובעלי מניות
    • חוזים אזרחי ועסקי
    • נדל"ן והתחדשות עירונית
    • עבודה
  • יוטיוב
  • צור קשר
  • תודה
  • ראשי
  • אודותנו
  • בלוג המגשר
    • מדיה
      • כתבות כתובות
      • כתבות מצולמות
      • סרטוני הדרכה
      • רדיו
    • כללי
    • שותפים ובעלי מניות
    • חוזים אזרחי ועסקי
    • נדל"ן והתחדשות עירונית
    • עבודה
  • יוטיוב
  • צור קשר
  • תודה
ניהול משברים נכון – 12 טיפים שימנעו ממכם להיכנס לביצה הטובענית
ראשי » חוזים אזרחי ועסקי » ניהול משברים נכון – 12 טיפים שימנעו ממכם להיכנס לביצה הטובענית

ניהול משברים נכון – 12 טיפים שימנעו ממכם להיכנס לביצה הטובענית

ניהול משברים נכון – 12 טיפים שימנעו ממכם להיכנס לביצה הטובענית

איך מנהלים משבר נכון?  קבלו 12 טיפים שיעזרו לכם לנהל את המשבר שלכם בצורה הטובה ביותר.

1. לספור עד 10 – התגובה הראשונה בסכסוך משפיעה באופן קריטי על ניהול הסכסוך ולכן שווה לא להגיב באופן מידי ולנשום עמוק.
2. לדחות את התגובה למאוחר יותר או למחר – מותר וכדאי לבקש לחשוב על הנושא בלי להגיב מיד.
3. לוודא שאתם מבינים על מה אתם רבים.
4. לעולם לא לשלוח הודעה / מייל בנושא – פגישה קצרה.
5. רשימת נושאים לדיון – מראש ולא תוך כדי שיחה.
6. טון שקט – העובדה שאנחנו מקשיבים ושומעים דברים בשקט, תוך מתן כבוד לדובר, לא אומרת בהכרח שאנחנו מסכימים עם הדברים
7. החולה הרעה של כל סכסוך, היא חוסר ההידברות והתקשורת.
8. פחד מניע לעשות דברים לא טובים.
9. אני מציע לאנשים שנתקלים בכל בעיה של סכסוך לא לשבת בשילוב ידיים מהסיבות הברורות: 1) הבעיה לא תיפתר, 2) בדקתי ומצאתי ש… אי אפשר להתקשר בידיים שלובות…
10. מה צריך לעשות אם מישהו מרגיז אתכם ועושה פעולה שתוביל לסכסוך. תגיבו מיד ב"מה שעשית/אמרת עכשיו גורם לי לתחושה ______". ככה גם שיקפתם לו את הפעולה שלו, גם אמרתם לו מה זה הרגיש לכם וגם עניתם מיד ולא שתקתם (בכל זאת בני אדם). תשובה מידית כזו היא תשובה מנצחת שיכולה פעמים רבות לפתור את הסכסוך עוד לפני שהתחיל ומקסימום לא החרפתם את הסכסוך מבלי לחשוב לפני.
11. לעולם אל תתנו תנאים מוקדמים למשא ומתן גם כי לא באמת זה תלוי בכם תמיד וגם זה מגביל אתכם בעתיד. ואם נתתם תנאי מוקדם שיהיה לפחות ביצוע מעשה (התנצלות למשל) ולא הצהרת עמדות שיעזרו לצד השני לטפס על העץ.
12. לבקש סליחה / להתנצל – אם לא התכוונת לפגוע מה זה משנה אם אתה צודק או לא, פגעת! תתנצל על הפגיעה לא על המעשה. שהצד השני ידע שלא התכוונת לפגוע. בלי להוסיף את המילה "אבל" אחרי ההתנצלות ובקשת הסליחה. פשוט לבקש סליחה על עצם הפגיעה. ככה לא תצטרכו להודות בכלום אבל הצד השני יעריך את המחווה ובקשת הסליחה על עצם הפגיעה. מי שמבין את הכוח של המילה סליחה יודע שצריכים להשתמש בה בכל נקודה שהיא נדרשת. המילה סליחה היא אחת ממילות הקסם (ויש מעטות כאלו) שאין להן כל עלות מצד המבקש ומהצד השני היא שווה יותר מזהב אצל הצד המקבל.

ואם אתם רואים שהמשבר יוצא משליטה אתם יכולים להרים ולהתייעץ עם אחד מהמומחים שלנו ניהול משברים וסכסוכים. תזכרו שהדרך הטובה ביותר לכבות שריפה היא לא להדליק אותה. לעיתים בעצה אחת נכונה אתם יכולים למנוע נזק גדול ולעצור את המשבר לפני שהוא הופך לסכסוך שיוצא משליטה.

התקשרו 24/7 077-5151333 וקבלו עצה טובה

גישור ומגשר

מגשר עסקי מגשרת עסקית ניהול-משברים סכסוך עסקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
מה מעניין אותך ?
מוקד הארצי 24/7 077-5151333
לפגישת התאמה ללא עלות
תשמרו על קשר
Facebook
ראה גם
מערכת המשפט פרה קדושה? מה אתם לא יודעים
בלוג המגשר

מערכת המשפט פרה קדושה? מה אתם לא יודעים

סכסוך שותפים – אריק ויורי בסכסוך עסקי שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו
כללי

סכסוך שותפים – אריק ויורי בסכסוך עסקי שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו

סכסוך הוא דבר טוב! לא מאמינים? כנסו וקראו למה?
בלוג המגשר

סכסוך הוא דבר טוב! לא מאמינים? כנסו וקראו למה?

מכתב עו"ד מקבלים, עם חיוך ונשימה עמוקה תשובה מחזירים
בלוג המגשר

מכתב עו"ד מקבלים, עם חיוך ונשימה עמוקה תשובה מחזירים

סכסוך משפחתי על מיליונים הסתיים בתוצאה מפתיעה בגישור
כתבות כתובות

סכסוך משפחתי על מיליונים הסתיים בתוצאה מפתיעה בגישור

סכסוך עבודה מחדר הגישור – סוף מעשה במחשבה תחילה
כתבות כתובות

סכסוך עבודה מחדר הגישור – סוף מעשה במחשבה תחילה

גישור עסקי – הפתרון הטוב ביותר לסכסוכים עסקיים
בלוג המגשר

גישור עסקי – הפתרון הטוב ביותר לסכסוכים עסקיים

בחירת מגשר עסקי – המקצוענים
בלוג המגשר

בחירת מגשר עסקי – המקצוענים

גישור בסכסוכים עסקיים
בלוג המגשר

גישור בסכסוכים עסקיים

המגשר יניב שוורצמן ברדיו
רדיו

המגשר יניב שוורצמן ברדיו

פוסטים אחרונים
7 במרץ 2017 יניב שוורצמן

מערכת המשפט פרה קדושה? מה אתם לא יודעים

מערכת המשפט פרה קדושה? מה אתם לא יודעים? לפני כמה שנים כתבתי נייר עמדה שנוגע להליכי פתרון סכסוכים. לא רק

14 בדצמבר 2016 יניב שוורצמן

סכסוך הוא דבר טוב! לא מאמינים? כנסו וקראו למה?

סכסוך הוא דבר טוב! אתם בטח שואלים למה אני מבלבל לכם את המוח. איך סכסוך יכול להיות דבר טוב? סכסוך

Theme by Pojo.me - WordPress Themes
We WordPress
גלילה לראש העמוד

דברו איתנו

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס